Vůně značky Nissan pod taktovkou Air Aroma

Post Image

Společnost Nissan Motors je známá pro svou inovativnost a první místo v oblasti technologií. Své poslední nápady představila na severoamerické mezinárodní výstavě International Auto Show. Nissan neustále posunuje ve svém odvětví hranice a liší se od konkurence právě tím, že jako první začal používat pro svá auta typickou vůni - vsadil na scent branding.

Poslední Nissan show pod názvem Innovation that excites debutovala v Detroitu, kde se zaměřila na všechny lidské smysly - zrak, sluch, hmat - a zejména důležitou vůni. Mnoho velkých značek, včetně například luxusních hotelů či maloobchodníků, již totiž dnes plně chápe a přichází na význam interakce všech lidských smyslů.

Nissan tak zkontaktoval společnost Air Aroma, aby mu pomohla nalézt vůni, jež bude plně vyhovovat jeho značce a postavení na trhu. Chtěl vůni moderní, vzrušující a směřující k japonským kořenům společnosti.

Air Aroma, v současné době již oficiální partner značky Nissan, se tak zaměřila na cílovou skupinu Nissanu a identitu značky. Vznikla vůně - čerstvá, luxusní a orientální, s nádechem zeleného čaje.

Propojení vůně se značkou je vysoce efektivní zejména v prostředí, kde je více senzorických spouštěčů, jako například osvětlení či zvuk. Nissan přesně tyto předpoklady splňuje, a vůni ještě doplňuje o příjemnou hudbu na pozadí, která se bude měnit dle denní doby - ráno, odpoledne a v podvečer.

Roel de Vries, víceprezident Global Marketing Strategy, Nissan Motor Co, Ltd, vysvětluje velký význam vůně pro postup značky Nissan v autosalonech. Roel říká: " Je to důležitá součást chodu společnosti, kterou dnes běžně dělají i jiní. Velmi známé oděvní značky nebo hotelové řetězce. Okamžitě, jakmile sem vejdete, poznáte vůni."

Pro více informací o společnosti Nissan navštivte jejich web nebo zhlédněte tiskové zprávy zde.

Zjistěte, jaké možnosti může Air Aroma nabídnout právě Vám formou brandingu.

Komentáře

Rádi přivítáme jakékoliv Vaše komentáře, spamy a urážlivé poznámky však nebudou tolerovány.

Žádné komentáře.

Poslat komentář