Zařazeno do

K přepychovým autům patří i jedinečná vůně, tvrdí prodejci luxusních aut

Post Image

Advantage Cars, pražští prodejci nejluxusnějších světových vozů jako jsou například Aston Martin či Ferrari, vychází vstříc svým zákazníkům. K vysoce individuálnímu a profesionálnímu přístupu tak přidávají navíc bonus v podobě velmi příjemného prostředí. Při nákupu luxusního auta budou totiž zákazníci Advantage nově obklopeni nezapomenutelnou vůní.

Ať už se jedná o prodejce vozů nebo výrobce automobilů, v dnešní vysoce konkurenční době je vždy jednoznačně hlavním cílem efektivní uvedení značky na trh a oslovení spotřebitele. Velká konkurence v automobilovém průmyslu však nutí nejen prodejce hledat nové a nové marketingové strategie, mezi něž už patří i scentmarketing. Hlavním cílem je zapůsobit na emoce zákazníka už při prohlídce automobilu či první návštěvě provozu.

Zařazeno do

Brněnské Weisser Sport Centrum zkvalitňuje služby, voní svěže po guavě

Post Image

Weisser Sport Centrum, fitness s více než dvanáctiletou tradicí v centru města Brna, nabízí svým zákazníkům novou službu. Po rozsáhlé rekonstrukci a vizuálním redesignu totiž navíc příjemně voní. Návštěvníci Centra tak mohou navštěvovat čisté prostory bez zápachu, aniž by si museli za cokoliv připlácet.

Dnešní tělocvičny už nejsou jen místem, kam lidé chodí, aby byli fit a zdraví - pro mnohé je to i životní styl, kde posilují své sebevědomí, štěstí a pohodu. Přátelský a zkušený personál, oddaní trenéři, kvalitní zařízení a cvičební programy i rozmanitost jsou jejich dnešním měřítkem. Vůně totiž dává náskok před konkurencí.

Uvádíme Aropromo!

Post Image

Společnost Air Aroma uvádí na trh jedinečnou novinku Aropromo!

Kompaktní přístroj rozšiřující do svého okolí vůni je navržen tak, aby mohl být využit přesně v místě a čase bezprostředního nákupu zákazníků. Je vyráběn v široké škále velikostí, aby byl přizpůsobitelný jakékoliv vizuální reklamě, kterou skvěle doplní, ať už se jedná o malý reklamní leták v obchodě či billboard. Díky šíření vůně a vizuálu, který je naprost podmaněn již existující vizuální reklamě, spojuje jednotlivé zákazníky přímo s konkrétním produktem, značkou a brandem, které si zapamatují.

Lesní vůně a esenciální oleje prokazují zdravotní benefity

Post Image

Les - to je čerstvá a čistý vzduch, klidné prostředí a krásné scenérie. Existuje mnoho důvodů, proč si zamilovat venkovní prostředí, ale věděli jste, že například vůně jehličnatých stromů či cypřišů má také obrovský přínos pro zdraví? Japonští vědci totiž zjistili, že právě tyto vůně pomáhají snižovat stres, snižují rovněž vysoký krevní tlak a pomáhají v boji proti rakovině krve.

Qing Li, docent z Hygiene and Public Health departmentu v Nippon Medical School v Tokyu studoval fytoncidy - látky produkované zelenými stromy a dalšími rostlinami. Našel při studiích korelační vztah mezi zvýšeným výskytem fytoncidů a zlepšujícím se zdravotním stavem, když zkoumal jednotlivé lidské subjekty, které si udělaly celodenní výlet do lesa. Vzhledem k tomu, že předložil opravdu pádné důkazy, oboru se začínají věnovat výzkumné ústavy po celém světě, včetně International Society of Forest Medicine, kde je Qing Li generálním tajemníkem.

Air Aroma China a HotelEx Shanghai

Post Image

V době od 1. do 3. dubna představila pobočka Air Aroma China v HoteluEx Shanghai novou přehlídku New International Expo Center. Vyjádřila celkovou strategii Air Aroma, jednoduchým, barevným, moderním a stylovým designem.

Air Aroma difuzér a vůně byly představeny všem zajímajícím se o vůně i scent marketing. Na čínském trhu byl rovněž představen nový difuzér známý jako Aromini. Byly zde představeny i spreje, včetně funkčních variant Arobalance pro zbavení stresu, Arotec pro odstranění zápachu a další, které dopomáhají relaxaci a kvalitnímu spánku.

Voňavé nemocnice s aroma a esenciálními oleji

Post Image

Nemocnice mají většinou svůj typický zápach, který každého odradí a asociuje nám negativní pocity.

Stejně jako mnoho dalších pachů, také určité vůně nám dokážou oživit vzpomínky a ovlivňují naši náladu. Pokud jsme v prostředí, které nám zkrátka nevoní, vnímáme je negativně. Což je například v případě zaměstnanců nebo pacientů v nemocnicích špatné.

Pracovníci ve zdravotnictví trpí často frustrací a vysokou hladinou stresu. K jejich uvolnění mohou dopomoci právě produkty Air Aroma, jež jsou léčebné, antibakteriální a zároveň uklidňující. Vůně jsou tak ideální právě pro nemocniční chodby, čekárny a místa, kde se sdružuje zdravotnický personál.

Vůně značky Nissan pod taktovkou Air Aroma

Post Image

Společnost Nissan Motors je známá pro svou inovativnost a první místo v oblasti technologií. Své poslední nápady představila na severoamerické mezinárodní výstavě International Auto Show. Nissan neustále posunuje ve svém odvětví hranice a liší se od konkurence právě tím, že jako první začal používat pro svá auta typickou vůni - vsadil na scent branding.

Poslední Nissan show pod názvem Innovation that excites debutovala v Detroitu, kde se zaměřila na všechny lidské smysly - zrak, sluch, hmat - a zejména důležitou vůni. Mnoho velkých značek, včetně například luxusních hotelů či maloobchodníků, již totiž dnes plně chápe a přichází na význam interakce všech lidských smyslů.