Zařazeno do

Liberecké obchodní centrum NISA inovuje brand, voní po květinách

Post Image

Liberecké obchodní centrum NISA, čítající více jak 160 obchodů včetně hypermarketu či
multikina, se vydalo zase o krok blíže svým zákazníkům. Zpříjemnit nakupování jim má
jemná květinová vůně, kterou zde mohou zákazníci centra cítit od letošního března ve
všech pasážích.

Obchody s módními oděvy, obuví, prodej sportovních potřeb, drogistického zboží nebo
dětských hraček. Všechny tyto služeb již automaticky nabízí snad každé tuzemské obchodní
centrum. Často pak nechybí ani dětské koutky, kinosály nebo parkovací místa zdarma.
Obchodní centrum NISA však nezůstává ve skupině tradičních center a svým zákazníkům se
rozhodlo nabídnout mnohem více. Poslední zákaznickou novinkou se zde stalo ve spolupráci s
Centrem interiérových vůní ARIA PURA provonění prostor, jež má výrazně zpříjemnit nákup a
dobu pobytu návštěvníků v pasážích.

„Dlouhodobě se snažíme aktivně pracovat se všemi našimi obchodními centry a hledáme inovace, které našim návštěvníkům zpříjemní pobyt u nás. Provonění pasáží se stává novým standardem všech rozvinutých obchodních center, který teď velmi rádi adoptujeme i v rámci naší společnosti. Nisa Liberec se tímto stává prvním trvale vonícím centrem z našeho portfolia ve střední a východní Evropě,“ vysvětluje Ondřej Laně ze společnost CBRE Global Investors, která je vlastníkem obchodního centra NISA. Květinová vůně Amethyst linoucí se celým centrem má tak navázat na další služby, jako jsou například wifi připojení zdarma, odpočinkové zóny nebo nabíjecí stanice Charge Box pro mobily a tablety. „Je těžké si v dnešní době získat náskok nad konkurencí a přitom si také udržet věrné a spokojené zákazníky. Věřím, že s novou vůní se nám to však podaří a všichni návštěvníci obchodního centra tuto novinku výrazně ocení,“ dodává Petr Brych, který je ředitelem OC NISA.

Vůni Amethyst mohou zákazníci OC NISA ucítit od počátku března ve všech pasážích. Právě
prvotní dojem je totiž okamžikem, který určuje, jak dlouho se zákazníci v obchodě či
obchodním domě zdrží. Obchody běžně pracují s vlastní prezentací a soustředí se na použité
barvy, styl interiéru nebo osvětlení. Používají rovněž muziku, protože ji chápou jako část
zákaznického servisu. Často však zapomínají na vůni a tedy čich kupujících, který je přitom
jejich základním a hnacím smyslem. Vůně totiž dokáže nejen vytvořit v daném okamžiku velmi
příjemné prostředí k nákupu, ale také zajistit spojení se zákazníkem ještě dlouho poté, co
obchod nebo obchodní centrum opustí. Vytváří totiž silné emotivní vzpomínky.

„Obecně platí, že si stokrát lépe pamatujeme nějakou vůni, než to, co vidíme. A to je podstatou
scent-marketingu, spojit v lidském mozku značku nebo místo s konkrétní vůní. Vůně však ovlivňuje i aktuální emoce a nálady, což je po století známý efekt aromaterapie,“ zdůrazňuje Stanislav Koros z Centra interiérových vůní ARIA PURA, které pomohlo OC NISA vybrat vhodnou vůni a celý projekt provonění prostor zrealizovat. „Společně s managementem obchodního domu
jsme zvolili vůni Amethyst, která je lehce květinová a svěží. Ideálně se tak hodí do těchto prostor,
jelikož příchozí chceme pozitivně naladit a zbavit stresu,“ dodává Koros z Centra interiérových
vůní, které jako jediné v České republice poskytuje komplexní poradenství a služby v oblasti
provonění prostor.

Amethyst je aroma olej typický svým květinovým, ovocným a osvěžujícím aromatem.
Obsahuje výtažek mandarinky, jež dokáže bojovat s úzkostí a navozuje pozitivnější náladu, či
orchideje, používající se také v kosmetickém odvětví, protože uvolňuje napětí a působí proti
frustraci a podrážděnosti. Obdobnými účinky pak disponuje i růže, díky svým antidepresivním
účinkům totiž vyvolává pocity štěstí, radosti a naděje.

Komentáře

Rádi přivítáme jakékoliv Vaše komentáře, spamy a urážlivé poznámky však nebudou tolerovány.

Žádné komentáře.

Poslat komentář