Zařazeno do

K přepychovým autům patří i jedinečná vůně, tvrdí prodejci luxusních aut

Post Image

Advantage Cars, pražští prodejci nejluxusnějších světových vozů jako jsou například Aston Martin či Ferrari, vychází vstříc svým zákazníkům. K vysoce individuálnímu a profesionálnímu přístupu tak přidávají navíc bonus v podobě velmi příjemného prostředí. Při nákupu luxusního auta budou totiž zákazníci Advantage nově obklopeni nezapomenutelnou vůní.

Ať už se jedná o prodejce vozů nebo výrobce automobilů, v dnešní vysoce konkurenční době je vždy jednoznačně hlavním cílem efektivní uvedení značky na trh a oslovení spotřebitele. Velká konkurence v automobilovém průmyslu však nutí nejen prodejce hledat nové a nové marketingové strategie, mezi něž už patří i scentmarketing. Hlavním cílem je zapůsobit na emoce zákazníka už při prohlídce automobilu či první návštěvě provozu.

„Jako společnost se zabýváme prodejem nových a zánovních přepychových vozů. Ke každému zákazníkovi tak zaujímáme vysoce specifický přístup, protože jednotliví klienti si k nám přichází v podstatě splnit svůj sen,“ říká Lukáš Franěk ze společnosti Advantage Cars. „Jako ryze specializovaná firma chceme všem příchozím nabídnout maximální komfort a ty nejlepší služby, i proto je pro nás vůně jako součást prezentace velmi důležitá,“ dodává Franěk.

Také v automobilovém průmyslu dnes platí, že čich je základním a přímým smyslem, který vytváří emocionální odezvu u zákazníků. Ovlivňuje jejich náladu, emoce i paměť a působí na jejich momentální rozpoložení. Vůně přináší příjemný zážitek, který si navíc zákazníci zapamatují už navždy. A právě toho využívá scentmarketing v tomto odvětví.

„Luxusní automobily na trhu vítězí díky stylu a eleganci. A tu ještě mnohem více podtrhne k nim správně zvolená vůně. Vytvoří tak unikátní a trvalý dojem z navštíveného místa i konkrétního produktu, v tomto případě automobilu,“ vysvětluje Stanislav Koros ze společnosti ARIA PURA, která se v České republice na provonění prostor a čichový marketing specializuje.
Díky odbornému poradenství se tak mohou klienti provozovny Advantage Cars těšit při prohlídkách svých vysněných vozů na honosnou kořeněnou vůni Classic Spice. „Tuto vůni jsme vybrali jako nejvhodnější pro koncept luxusního showroomu a těch nejlepších automobilů dodává Koros.

Komentáře

Rádi přivítáme jakékoliv Vaše komentáře, spamy a urážlivé poznámky však nebudou tolerovány.

Žádné komentáře.

Poslat komentář