Zařazeno do

EUROVEA připravila návštěvníkům netradiční vánoční překvapení. Voňavé.

Nákupní pasáž EUROVEA, nacházející se v moderní bratislavské čtvrti EUROVEA v blízkosti historického centra města, připravila pro své návštěvníky netradiční, avšak funkční vánoční překvapení. Dynamické nákupní centrum jim totiž umožní cítit od druhé poloviny listopadu předvánoční atmosféru. Všichni příchozí mohou obdivovat vůni jablka a skořice.

EUROVEA patří mezi moderní a dynamické stavby, jež mají sloužit nejen jako komerční centrum, ale zároveň se mají stát ohniskem společenského života v Bratislavě. Důkazem toho je i nová vánoční kampaň Eurovea, která všem návštěvníkům nabídne v předvánoční době netradiční překvapení v podobě typicky sváteční jablečno-skořicové vůně. Kampaň navazuje na predchádzajúci projekt směrem ke zlepšení prostředí zákazníků i zamestnancov nájomných jednotiek, jímž bylo provonění největších podzemních parkovacích ploch v Bratislavě pro 1 800 aut.

„EUROVEA sa nachází v jedinečné nábřežní lokalitě v přímém sousedství historického centra Bratislavy a představuje úplně novou a dynamickou destinaci pro lidi, kteří v tomto regionu žijí, pracují a nakupují. Byla navržena tak, aby se stala novým komerčním centrem a zároveň ohniskem společenského života v Bratislavě. Naši příznivci si pasáž oblíbili kvůli její atmosféře, moderní architektuře a samozřejmě kvalitním nákupům, které nabízí .Svědčí o tom i výsledky průzkumu, které ji vyhodnotili jako nejoblíbenější místo na trávení volného času mezi nákupními centry (zdroj: agentúra Gfk). Naším cílem je vytvářet výjimečné prostředí pro naše návštevníky a pro zaměstnance zase příjemné pracovní podmínky,“ vysvětluje mluvčí Eurovea Oľga Hammer. „Naším prvním úkolem bylo odstranit občasný nepříjemný zápach v podzemních garážích, které je třeba brát v potaz mnohdy jako první místo, kam naši zákazníci vstupují. A právě už tady by se měli cítit dobře, aby byli vůbec motivovaní vyrazit na nákup nebo třeba oběd do pasáže, na což velice často nákupní centra zapomínají“ zdůrazňuje technický manager Eurovea Peter Nagy.

Důležitou součástí největší bratislavské parkovací plochy se tak stal profesionální systém difuze vůně. Ten je sám o sobě diskrétní, avšak vůni šíří konzistentně po celé ploše. „Pro parkovací garáže EUROVEA jsme zvolili takový systém, který nikoho neruší, ale je účinný. Na tak velké ploše je třeba správně nastavit, kde a hlavně také v jakých intervalech a s jakou intenzitou se bude vůně šířit, aby dosáhla svého, ale zároveň nebyla příchozím nepříjemná, ba dokonce až na obtíž,“ říká Petr Ostružiar z Centra interiérových vůní ARIA PURA, které pomohlo nákupní pasáži vybrat vhodnou vůni a celý projekt provonění prostor zrealizovat. „Zvolili jsme vůni fíku, která dokáže příjemně osvěžit a dodat energii,“ dodává Ostružiar.
Na úspěšné provonění parkovací plochy tak nyní od poloviny listopadu navazuje speciální vánoční kampaň, která dá všem návštěvníkům EUROVEA ucítit populární vánoční vůni jablka se skořicí. Vůni si mohou užít až do 24. prosince. „K Vánocům samozřejmě patří světelné ozdoby nebo tradiční koledy. Pravdou však je, že většina z nás má Vánoce spojeny i s vůní čerstvě upečeného cukroví nebo skořice. Proto chceme u všech zákazníků podpořit opravdu plnohodnotnou vánoční náladu a přivítat je v centru domáckou a teplou vůní,“ objasňuje vánoční kampaň mluvčí EUROVEA Oľga Hammer.

Komentáře

Rádi přivítáme jakékoliv Vaše komentáře, spamy a urážlivé poznámky však nebudou tolerovány.

Žádné komentáře.

Poslat komentář