Zařazeno do

EUROVEA připravila návštěvníkům netradiční vánoční překvapení. Voňavé.

Nákupní pasáž EUROVEA, nacházející se v moderní bratislavské čtvrti EUROVEA v blízkosti historického centra města, připravila pro své návštěvníky netradiční, avšak funkční vánoční překvapení. Dynamické nákupní centrum jim totiž umožní cítit od druhé poloviny listopadu předvánoční atmosféru. Všichni příchozí mohou obdivovat vůni jablka a skořice.

EUROVEA patří mezi moderní a dynamické stavby, jež mají sloužit nejen jako komerční centrum, ale zároveň se mají stát ohniskem společenského života v Bratislavě. Důkazem toho je i nová vánoční kampaň Eurovea, která všem návštěvníkům nabídne v předvánoční době netradiční překvapení v podobě typicky sváteční jablečno-skořicové vůně. Kampaň navazuje na predchádzajúci projekt směrem ke zlepšení prostředí zákazníků i zamestnancov nájomných jednotiek, jímž bylo provonění největších podzemních parkovacích ploch v Bratislavě pro 1 800 aut.

„EUROVEA sa nachází v jedinečné nábřežní lokalitě v přímém sousedství historického centra Bratislavy a představuje úplně novou a dynamickou destinaci pro lidi, kteří v tomto regionu žijí, pracují a nakupují. Byla navržena tak, aby se stala novým komerčním centrem a zároveň ohniskem společenského života v Bratislavě. Naši příznivci si pasáž oblíbili kvůli její atmosféře, moderní architektuře a samozřejmě kvalitním nákupům, které nabízí .Svědčí o tom i výsledky průzkumu, které ji vyhodnotili jako nejoblíbenější místo na trávení volného času mezi nákupními centry (zdroj: agentúra Gfk). Naším cílem je vytvářet výjimečné prostředí pro naše návštevníky a pro zaměstnance zase příjemné pracovní podmínky,“ vysvětluje mluvčí Eurovea Oľga Hammer. „Naším prvním úkolem bylo odstranit občasný nepříjemný zápach v podzemních garážích, které je třeba brát v potaz mnohdy jako první místo, kam naši zákazníci vstupují. A právě už tady by se měli cítit dobře, aby byli vůbec motivovaní vyrazit na nákup nebo třeba oběd do pasáže, na což velice často nákupní centra zapomínají“ zdůrazňuje technický manager Eurovea Peter Nagy.

Důležitou součástí největší bratislavské parkovací plochy se tak stal profesionální systém difuze vůně. Ten je sám o sobě diskrétní, avšak vůni šíří konzistentně po celé ploše. „Pro parkovací garáže EUROVEA jsme zvolili takový systém, který nikoho neruší, ale je účinný. Na tak velké ploše je třeba správně nastavit, kde a hlavně také v jakých intervalech a s jakou intenzitou se bude vůně šířit, aby dosáhla svého, ale zároveň nebyla příchozím nepříjemná, ba dokonce až na obtíž,“ říká Petr Ostružiar z Centra interiérových vůní ARIA PURA, které pomohlo nákupní pasáži vybrat vhodnou vůni a celý projekt provonění prostor zrealizovat. „Zvolili jsme vůni fíku, která dokáže příjemně osvěžit a dodat energii,“ dodává Ostružiar.
Na úspěšné provonění parkovací plochy tak nyní od poloviny listopadu navazuje speciální vánoční kampaň, která dá všem návštěvníkům EUROVEA ucítit populární vánoční vůni jablka se skořicí. Vůni si mohou užít až do 24. prosince. „K Vánocům samozřejmě patří světelné ozdoby nebo tradiční koledy. Pravdou však je, že většina z nás má Vánoce spojeny i s vůní čerstvě upečeného cukroví nebo skořice. Proto chceme u všech zákazníků podpořit opravdu plnohodnotnou vánoční náladu a přivítat je v centru domáckou a teplou vůní,“ objasňuje vánoční kampaň mluvčí EUROVEA Oľga Hammer.

Zařazeno do

K přepychovým autům patří i jedinečná vůně, tvrdí prodejci luxusních aut

Post Image

Advantage Cars, pražští prodejci nejluxusnějších světových vozů jako jsou například Aston Martin či Ferrari, vychází vstříc svým zákazníkům. K vysoce individuálnímu a profesionálnímu přístupu tak přidávají navíc bonus v podobě velmi příjemného prostředí. Při nákupu luxusního auta budou totiž zákazníci Advantage nově obklopeni nezapomenutelnou vůní.

Ať už se jedná o prodejce vozů nebo výrobce automobilů, v dnešní vysoce konkurenční době je vždy jednoznačně hlavním cílem efektivní uvedení značky na trh a oslovení spotřebitele. Velká konkurence v automobilovém průmyslu však nutí nejen prodejce hledat nové a nové marketingové strategie, mezi něž už patří i scentmarketing. Hlavním cílem je zapůsobit na emoce zákazníka už při prohlídce automobilu či první návštěvě provozu.

Zařazeno do

Levandule pro dobrý spánek

Post Image

Pravděpodobně každý z nás má rád čerstvě vyprané a voňavé ložní prádlo. Věděli jste ale, že některé vůně ve vaší ložnici vám mohou dokonce pomoci k lepšímu spánku? Bylo totiž prokázáno, že například levandule má silné zklidňující účinky a jak u mužů, tak u žen podporuje hluboký spánek. Posle studie Wesleyan University slouží levandule jako "mírné sedativum a má praktické využití jako jedna z metod podporujících kvalitní hluboký spánek."

Air Aroma ve spojení s Unsound New York festivalem

Post Image

K příležitosti čtvrtého ročníku Unsound Festival New York se pořadatelé každoročně pořádaného festivalu s experimentální hudbou rozhodli povýšit tuto hudební experimentální akci o úroveň výše. A to za pomoci Air Aroma.

Úkolem Air Aroma bylo konkrétně vytvořit vůni a tou podtrhnout hudbu tří hudebníků, kterými byli Ben Frost, Tim Hecker a Steve Goodman (aka Kode9). Jejich vůně byly navrženy přesně tak, aby maximálně doplňovaly jejich hudbu. Vonného hudebního zážitku bylo docíleno pomocí přístroje Aroslim, který šířil vůni v prostoru, kde koncertovali. Kromě toho bylo vystoupení doplněno i vizuálně.

"Vůně a zvuky jsou jedny z nejvíce pomíjivých smyslových vjemů. Pokud je ale spojíme s konkrétním obrazem - fyzickou podobou, dokážou velmi snadno vyvolívat vzpomínky, emoce a nabudit a zapojit další smysly," řekl kurátor celéh projektu Małgorzata Płysa.

Výhody citrusové a pepermintové vůně

Post Image

Nedávné studie prokázaly hned několik zdravotních výhod citrusoů a peppermintu, a to obzvláště vlivem působení jejich aromatu. S jakými z těchto pozitiv se lze setkat v běžném každodenním životě?

Jedna ze studií v americkém časopise Women´sHealth z roku 2011, jež byla provedena na Wheeling Jesuit University ukázala, že poté, co byli participanti výzkumu každé dvě hodiny v kontaktu s peppermintovou vůní, cítili se méně hladoví a jedli dokonce mnohem méně než ti, kteří v konaktu s touto vůní nebyli. Stejný tým vědců také zjistil, že vůně pepermintu vedla účastníky výzkumu k tomu, že se cítili více nabytí energií a ve střehu. Vyzkoušejte i vy účinky peppermintového oleje, který je k dostání i u nás!

Zařazeno do

Použití éterických olejů pro zlepšení kvality ovzduší v domácnosti

Post Image

Věděli jste, že kvalita vzduchu uvnitř vašeho domu může být až pětkrát více horší a znečištěnější než vzduch venku? Většinou si myslíme, že venku je kvalita ovzduší mnohem horší, vzhledem k dopravnímu ruchu a výparům. Odborníci na životní prostředí však varují, že to může být falešný předpoklad.