Přehled

Co je Aropromo?

Aropromo získalo ocenění nejlepšího "Point of Sale" (POS) voňavého řešení, jež umožňuje vytvořit pro jakoukoliv konkrétní značku jedinečnou multi-smyslovou propagační kampaň. Umožňuje začlenit vůni přímo k produktu, který je vizuálně ztvárněn na reklamním billboardu či plakátu a nalákat tak zákazníky, aby si daný výrobek přímo vyzkoušeli a prožili.


Taková forma reklamy navíc mnohem efektivněji a rychleji zaujme i původně nezainteresovaného zákazníka a na výrobek či speciální nabídku ho upozorní. Reklamuje produkt, který je ztvárněn vizuálně, čímž podtrhuje vizuální prvky, texty i reklamní stojany a posunuje je na vyšší úroveň.

Studie

Společnost Unilever: Společnost Air Aroma dokázala v roce 2013 vytvořit unikátní POS (Point of Sale) vonící kampaň pro naše antiperspiranty Axe - Apollo.

Zaměřeno na Vás

Chytrý, kompaktní a cenově dostupný produkt - to je Aropromo, zcela přizpůsobitelný výrobek k jakékoliv konkrétní značce. Umožňuje totiž spojovat vizuální značku navíc i s vůní, čímž vzniká jedinečná reklama a propagace produktu i značky samotné. Zákazníci mohou přes tlačítka komunikovat s displejem výrobku, nebo produkt reaguje za pomocí snímače pohybu nebo časových intervalů, ve kterých uvolňuje vůni. Výsledkem je vlastní a originální vůně a reklama.

Váš brand

Aropromo řekne vše o Vaší značce. Naši parfuméři, designeři i brand stratégové spojili síly a vyvinuli produkt, který zdůrazní jak vizuální efekty a grafiku, tak i marketingové sdělení jako celek. A na to zákazníci jen tak nezapomenou.

Váš vzhled

Aropromo je navržen tak, aby se dal zakomponovat ke každé vytvořené reklamě. Vonný přístroj poháněný bateriemi je dodáván v různých velikostech, ať už hledáte podporu pro velký billboard či malý displej v obchodě. Aropromo je dostatečně flexibilní.

Vaše vůně

Aropromo využívá Vašich vlastních vůní. Je schopen vaši originální vůni implementovat do provoňujícího přístroje, čímž přímo odkazuje na konkrétní produkt či značku. Vaši vůni, a zároveň výrobky, tak učiní snáze zapamatovatelnými a poutavějšími.

Ocenění

Aromopromo získalo ocenění POPAI Awards 2013

(POPAI) Point of Purchase Advertising International je jediné celosvětové neziskové společenství zaměřené výhradně na maloobchod a shopping marketing. Každoroční cena oceňuje zejména celkový koncepční návrh a výrobní schopnosti producentů i dodavatelů po celém světě, s důrazem na excelenci. A právě v roce 2013 získal ocenění POPAI produkt Aropromo. Je totiž považován za chytrý, průkopnický, odvážný a působivý produkt v souvislosti s nákupními řešení v maloobchodním odvětví, které je velmi rychle se měnící a vysoce konkurenční.

Klienti Aropromo

Společnosti využívající Aropromo

Aropromo nabízí marketérům silný a účinný nástroj, jak využít vůni jako součást celkové reklamní kampaně. Kombinace vizuálních a čichových zážitků je totiž nejlepší reklamou jednotlivých značek, produktů i samotných obchodů.

Top značky, jako je Unilever či Colgate Palmolive, sáhly po produktu Aropromo, aby zapůsobily na své zákazníky a tak podpořily svůj prodej. Aropromo totiž poskytuje zákazníkům bližší kontakt s produkty, jako jsou třeba parfémy, čistící prostředky, aviváže, šampony, deodoranty, potraviny nebo nápoje, a možnost vyzkoušet si je. Ať už pro malou či velkou firmu, Aropromo představuje jednoznačně finančně výhodnou alternativu, jak navázat se zákazníky bližší vazbu.

Colgate-Palmolive

Unilever

Caudalíe

Koupit

Kontaktujte nás a začněte vonět

Kontaktujte nás a my Vám pomůžeme vytvořit vlastní multi-smyslovou propagační kampaň. Vůně a branding jdou totiž ruku v ruce s prodejem.